مدل کفش های مردانه مجلسی، رسمی و کلاسیک در سال 2017

از دیر باز کفش یکی از مهمترین و اصلی ترین نیاز انسان بشمار می رفته است و از قدیم گفته اند که مرد با پوشیدن کفش ساخته می شود، زیرا که یک کفش خوب، مناسب و زیبا همیشه باعث می گردد تا هر مردی اولا خوش تیپ باشد و دوما اینکه باعث می گردد تا یک سری تغییرات در خود شخص و حتی در تصمیمات و افکارش بوجود آید. استایل امروزه از مهمترین مواردی است که نه تنها زنان بلکه مردان نیاز تمایل فراوانی دارند تا آن را در زندگی روزمره بکار ببرند.

با توجه به تنوع بیش از حد کفش در فروشگاهها و بازارهای مدرن امروزی، انتخاب برای یک استایل خوب و حتی انتخاب برای پوشش روزانه را سخت نموده است. در این میان صنایع چرم سی سی وظیفه خود می داند تا در این راستا کمک شایانی به مشتریان ارجمند خود داشته و هر روز بیش از پیش راه گشای همچنین مواردی باشد.

لازم بذکر است که کفش های مردانه در مدل ها و نام های زیر به بازار عرضه می گردد. کفش آکسفورد، کفش دربی (Bluchers)، کفش کالج (loafers)، کفش سر کلاهی (cap toes)، کفش سگک دار (Monk Straps) کفش Wingtips ،کفش Formal pump، کفش موکازین (Moccasin) و غیره. اگر بتوانید یک سری از مدل های مورد علاقه خود را شناسایی کنید، به راحتی می توانید روند انتخاب کفش را برای خودتان آسانتر کرده و از انتخاب و استایل خود همیشه و در همه لذت ببرید.

در این بخش سعی کرده ایم تا به معرفی مدل کفش های مردانه مجلسی، رسمی و کلاسیک در سال 2017 بپردازیم.

©صنایع چرم سی سی / گردآوری و طراحی: عباس احمدی

دیدگاهتان را بنویسید