انواع ست کیف و کفش نگین دار و سنگ دوزی شده

از دغدغه اصلی هر یک از خانم های خوش ذوق این موضوع هست که اولا در مجلس چه چیزی پوشیده و دوما اینکه این لباس، با کیف و کفش ست درستی هست یا نه. از ایام قدیم کیف و کفشی خاص و بی نظیر یکی از موارد مهم و ضروری برای خانم هایی است که می خواسته اند بسیار خاص، زیبا و جذاب بنظر بیایند و این اصل در دنیای امروزه به یکی از مهمترین مواردی تبدیل شده است و هر خانم شیک پوشی لازم می داند تا آن را به خوبی و با دقت فروانی رعایت نماید.

اصل شیک پوشی و بسیار خاص بودن به ویژه در میان عروسان نیز بسیار بیشتر از اینها مطرح بوده و آرزوی هر عروسی است که در مجلس عروسی خودش، با لباس، کیف و کفش خودش حسابی بی نظیر و به یادماندنی دیده شده و در این روز باشکوه در میان مهمانان درخشیده و آنان را جلب و تسخیر خود کند.

در این بخش سعی کرده ایم یک سری از کیف و کفش های تابستانی نگین دار و سنگ دوزی شده با سنگ های درشت و کوچک براق (بدلیجات) که بتوسط طراحان مد و فشن ایتالیایی که از مراسم عروسی های کشور آفریقا الهام گرفته اند را معرفی نماییم. این نوع کفش ها در انواع مراسمات، مهمانی ها و عروسی ها کاربرد داشته و یادآور می شویم که نه تنها این نوع کفش ها برای عروس های خوش ذوق، بلکه می تواند برای سایر خانم هایی که بدنبال ایده ها و سلیقه های نابی هستند، مورد پسند واقع شوند.

©صنایع چرم سی سی / گردآوری و طراحی: عباس احمدی

دیدگاهتان را بنویسید