تاریخچه کوتاه برند آندر آرمور (Under Armour)

آقای کوین پلانک (Kevin Plank) متولد 13 آگوست 1972 در مریلند آمریکاست و فارغ التحصیل رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه مریلند می باشد. او در سالهایی که کاپیتان تیم فوتبال در دانشگاه مریلند بود، ایده ای به ذهنش رسید و می خواست تا لباسی که به تن می کرد در اثر دویدن و تعریق خشک بماند. به همین منظور بعد از دانشگاه ایده اصلی خود را با تاسیس برند آندر آمور(Under Armour) در ۱۹۹۶ شروع نمود.

پلانک زیرزمین خانه مادر بزرگش را به تولیدی تبدیل و می خواست لباس هایی با استفاده از پارچه های ترکیبی که رطوبت را از بین می برد، تولید و به بازار عرضه نماید. بالاخره اولین فروش تیمی او در اواخر سال ۱۹۹۶ و به میزان ۱۷۰۰۰ دلار بود. امروزه آندر آرمور، طیف های وسیعی از لباس های خود را برای همه نوع شرایط آب و هوایی تولید و به بازار عرضه می نماید.

آندر آرمور لباس محبوب بسیاری از ستارگان ورزش بوده و این شرکت به طور مداوم به تولید انواع تی شرت، شلوار، انواع کفش و لباس های سبک و مقاوم ادامه می دهد. در این میان با وجود تولید انبوه لباس برای عموم، طرفداران ورزشی و خود ورزشکاران، چیزی که برای همه رایج و شناخته شده است لوگوی مشهور آندر آرمور می باشد.

(Under Armour)

لوگوی آندر آرمور بسیار ساده طراحی شده و از دو کلمه U و A متقاطع که برعکس همدیگر و اغلب به رنگ سیاه تشکیل شده و دو کلمه Under Armour بر زیر آن نوشته می شود. هنوز هم  یکی از عوامل اصلی فروش زیاد این برند، محبوبیت لوگوی آندر آرمور بوده و در اکثر لباس های طراحی شده برند آندر آرمور و لوگوی آن جز اساسی ترین موارد در آنهاست.

آندر آمور

آندر آرمور نماد سلامتی و لوکس بودن است لوگوی آندر آرمور نماد سرعت، قدرت و ورزشی بودن است. آندر آرمور موفقیت اولیه اش را مدیون لوگوی خود می داند و از همان سال های اولیه تاسیس آندر آرمور گرفته تا زمانیکه این برند قراردادی با ورزشکارانی همچون جف جورج بازیکن که یقه اسکی آرمور را پوشید، بلافاصله بعد از آن اغلب تیم های معروف دنیا به این برند جلب شده و پلانک پیشنهاداتی از بیشتر تیم های فوتبال و افراد مشهور دنیا به خاطر لوگوی شرکت دریافت نموده و می نماید.

آندر آمور(Under Armour)

© صنایع چرم سی سی

دیدگاهتان را بنویسید