آقای گل و کفش های ورزشی او (Mr. Flower)

گلها دانشی از حافظه حقیقت جهان بیکران هستی بوده و هر دانه ای به گل تبدیل می شود. در آمریکا شخص هنرمندی بنام آقای گل (Mr. Flower) برای اولین بار با استفاده از انواع گل و گیاه به شکل کفش های ورزشی توانسته است مورد توجه همگان قرار بگیرد.

آقای گل

آقای گل می گوید در طول تاریخ، گل و گل دادن باعث ایجاد صلح و دوستی شده اند و این همان چیزی است که دقیقا من قصد دارم با هنر و طراحی های خود آن را به همه نشان دهم.

آقای گل، با استفاده از رنگ ها و گل های مختلف به تزیین کفش های شناخته شده و برندها و لوگوهای نام آشنای آنها می پردازد همانند کفش های نایکی و یا سایر کفش های ورزشی دیگر.

mr-flower

او از گل های لاله، زمبق، ارکیدهف رز، نیلوفر، گل های شرق آسیا، جرایر کارئیب، گل های کشور هلند، انواع گل های شمال و جنوب آمریکا برای خلق زیباترین و بهترین هنرهایش استفاده می کند.

mr-flower-آقای گل

او می گوید از موقعی که این سری گل آرایی ها و هنر هایم شروع کردم بسیار هیجان زده بودم زیرا که کفش های ورزشی در زندگی خودم برایم بسیار تاثیر گذار بوده اند و هیجانم بسیار بیشتر و بیشتر شده بود تا وقتی که کارهایم را به نمایش گذاشتم.

آقای گل و کفش های ورزشی او

آقای گل، می گوید علت اینکه خود را نمی خواهد بشناساند این است که می خواهد تمرکز خود را روی این موضوع متمرکز کند که گل هدیه قدرتمند جهان، به بشریت بوده و هدفش بیشتر نشان دادن ترکیب هنری های خلاقش برای مخاطبان است.

© صنایع چرم سی سی / ترجمه و طراحی: عباس احمدی

این پست دارای ۱ نظر است

دیدگاهتان را بنویسید