تکنولوژی در خدمت تولید کفش

این روزها بازار تکنولوژی‌های نو بسیار گرم است و در این میان صنعت ساخت کفش هم از این بازار به سهم خود استفاده خوبی می‌کند، از تغییر رنگ گرفته تا امکان شارژ باتری، کفش هوشمند و …

با همه این امکانات، کفش‌ها هم قرار است راحت باشند و هم شیک. با تعدادی از کفش‌های هوشمند آشنا ‌شوید که قرار است بزودی جای خود را در دل دوستداران تکنولوژی و مد باز کنند.

ولوری Volvorii

کفش‌های پاشنه بلند ولوری قابلیت بسیار جالبی دارند و آن اینکه می‌توان رنگ آن‌ها را با ضربه زدن یا swipe کردن، بر روی کفش عوض نمود. جنس این کفش‌ها از چرم و لاستیک بوده و  بر روی آنها مداری مجهز به سیستم بلوتوث نصب شده است.

این کفش‌ها را می‌توان به راحتی با انواع لباس‌ها ست کرد و احتمال می رود در آینده نه چندان دور، اکثر شرکت‌های تولید کننده لباس و افرادی که در زمینه مد و فشن فعالیت می کنند، سراغ این برند بروند، زیاد است.

ولوری Volvorii

کفش‌باله تریس E-Trace

این کفش‌ها برای کسانی که باله کار می‌کنند، طراحی شده است و تمام حرکت‌های پای بالرین‌ها را به نقش‌های دیجیتالی رنگارنگ و زیبا تبدیل می‌کند. نتیجه این عملکرد را می‌توان از طریق اپلیکیشن مربوطه در گوشی های هوشمند مشاهده نمود

کفش‌باله تریس E-Trace

کفش لمسی لکال Lechal

لکال برای افرادی طراحی شده است که نابینا هستند یا بینایی‌شان ضعیف است، این کفش ها از طریق احساساتی که به پاها منتقل می‌کنند، به جهت‌یابی افراد کمک می کنند.

علاوه بر افراد نابینا یا کم بینا، سایر افراد هم می‌توانند از این کفش ها برای شمردن تعداد قدم‌ها، اندازه‌گیری کالری‌های سوزانده شده، بررسی و به خاطر سپاری حرکت‌های ورزشی روتین یا موارد مشابه استفاده کنند.

کفش لمسی لکال Lechal

دوروتی Dorothy

این روزها «آی-استراتژی_لبنز» iStrategyLans این ایده فیلمهای تخیلی را به واقعیت تبدیل کرده است. دوروتی اپلیکیشنی است که به صورت گیره کفش طراحی شده و از طریق ضربه پاشنه پا به دوستانتان پیام می‌فرستد.

دکمه‌ کوچکی تقریبا به کوچکی دکمه کت طراحی شده است که از بلوتوث برای اتصال به اپلیکیشن گوشی هوشمند استفاده می‌کند. اگر شتاب سنج این وسیله متوجه شود شما سه بار پاشنه پایتان را به سرعت روی زمین می‌کوبید، فرمان خبر کردن پلیس، تاکسی یا لوکیشن فعلی شما را برای دوستانتان بفرستد.

دوروتی Dorothy

شرکت اسنیکیرز Sneakairs

اسنیکیرز کفش ورزشی طراحی کرده که از گوگل مپ  Google Maps استفاده می‌کند تا به صاحبانش بگوید چطور باید قدم به قدم به محل مورد نظرشان بروند.

شرکت اسنیکیرز Sneakairs

دیدگاهتان را بنویسید