چند نکته برای خرید بهتر کفش چرمی

برای خرید ایده آل کفش چه به صورت آنلاین و اینترنتی و چه به صورت آفلاین و سنتی، باید نکاتی را همیشه در نظر داشته باشید. در ادامه 4 نکته که می تواند در انتخاب کفش مناسب به شما کمک کنند، معرفی می شود.

۱- اندازه پاهایتان را بدانید!

حتی اگر به صورت سنتی و حضوری اقدام به خرید کفش می کنید، دانستن سایز پاها می تواند روند انتخاب کفش مناسب را بسیار آسانتر و سریعتر کند. پیش از خرید کفش، با دقت به پاهایتان نگاه کنید. به فرم و شکل پاها، پهنای پنجه، قوس کف پا و برامدگیهای پاها دقت کنید. همیشه کفشی را انتخاب کنید که متناسب با شکل و فرم پاهایتان باشد و بیشتری هماهنگی و تطابق را با پاهایتان داشته باشد.

راهنمای اندازه‌ گیری سایز پا

۲- صبح‌ها کفش نخرید!

بعد از ظهر و ساعات پایانی روز به خرید کفش بروید چون اندازه پاها در طول روز تغییر می کند. اندازه پاها در پایان روز بعد از چند ساعت راه رفتن، کمی بزرگتر از ساعات اولیه روز می شوند.

۳- کفش تنگ نخرید.

کفشی را انتخاب کنید که تنگ نباشد و از همان اول در آن احساس راحتی کنید و هرگز به امید اینکه کفش پس از چند روز جا باز کند اقدام به خرید کفش نکنید.

۴- هنگام خرید یا تست کفش، جوراب بپوشید.

اگر به هنگام خرید یا تست کفش، از جوراب استفاده نکنید احتمال دارد کفش برای شما تنگ باشد پس حتما قبل از خرید نهایی، آن را با جوراب تست کنید و با آن راه بروید تا اطمینان خاطر داشته باشید که پای شما داخل آن راحت باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید