سرویس ویژه پرداخت در محل سی‌سی

بسیاری باور دارند که خرید از طریق اینترنت و به صورت مجازی بسیار لذت بخش تر از خرید به روش سنتی و معمول است، نه تنها به دلیل راحتی و صرفه جویی در زمان و هزینه‌ها، بلکه بیشتر به دلیل اینکه امکان بررسی دقیق جزییات محصولات، مقایسه و در نهایت خرید محصول متناسب با نیازها است. اما با این وجود، ممکن است موانعی باعث شوند تا افرادی به خرید اینترنتی به دیده شک و عدم اطمینان نگاه کنند.

یکی از این موانع، نگرانی از مناسب بودن مشخصات کالا با نیازهای مشتری است. برای مثال در مورد کفش، کسانی که اولین بار می خواهند از طریق اینترنت کفش مورد نظر خود را تهیه کنند، از این نگرانند که مبادا کفشی که انتخاب می کند پس از تست، مناسب آنها نباشد. هرچند صنایع چرم سی سی با در نظر گرفتن این امر، محصولات خود را با ضمانت تعویض و حتی بازگشت وجه هفت روزه ارایه می دهد، اما همچنان این نگرانی برای برخی از افراد همچنان ممکن است وجود داشته باشد.

در این راستا صنایع چرم سی‌سی اقدام به راه اندازی سرویس جدید پرداخت در محل ویژه خود کرده است تا خریداران اینترنتی محصولات چرمی سی سی با بیشترین اطمینان و راحتی خیال، محصولات مورد نظر خود را تهیه کنند.

این سرویس که به صورت آزمایشی ادر شهرهای تهران، کرج و تبریز اجرا خواهد شد و در مقایسه با روش ارسال سریع پستی، ویژگی های منحصر به فرد دارد. از جمله اینکه سفارشات توسط نمایندگان سی سی توزیع خواهند شد که این امر باعث می شود توزیع سفارشات در تمام ساعات شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل نیز انجام شوند. همچنین نمایندگان سی‌سی وظیفه خواهند داشت تا در صورت تمایل سفارش دهنده، امکان بازکردن و تست اولیه محصول را برای سفارش دهنده فراهم کنند. یعنی سفارش دهنده در صورت تمایل می تواند سفارش خود را در حضور نماینده سی سی جعبه گشایی کرده و تست کند و در صورت مناسب بودن سایز و سایر مشخصات آن، هزینه سفارش خود را به نماینده پرداخت کند.

برای استفاده از سرویس پرداخت در محل ویژه سی سی، پس از انتخاب محصولات مورد نظر خود در صفحه پرداخت، فیلد مربوط به این سرویس را تیک بزنید. در صورتی که شهر وارد شده به عنوان شهر مقصد جزو شهرهای فعال در سرویس ویژه پرداخت در محل سی‌سی باشد مبلغ قابل پرداخت برای ثبت سفارش به صورت خودکار تغییر خواهد کرد. به این صورت که به جای کل مبلغ سفارش، فقط نیاز به پرداخت قسمتی از مبلغ سفارش، به اضافه هزینه مربوط به خود سرویس، خواهد بود.

در حال حاضر استفاده از این سرویس رایگان بوده و برای ثبت اولیه سفارش فقط مبلغ 30.000 تومان از سفارش باید به صورت اینترنتی پرداخت شود.

برای توضیح بیشتر فرض کنید جمع مبلغ کالاهای انتخابی شما در سبد خریدتان، مبلغ 800.000 تومان باشد که با در نظر گرفتن هزینه ارسال، (در حال حاضر 9.000 تومان) مبلغ قابل پرداخت شما بدون استفاده از سرویس ویژه پرداخت سی سی، مبلغ 809.000 تومان خواهد بود که می توانید به صورت اینترنتی یا کارت به کارت پرداخت کنید.

در صورتی که مایل باشید از سرویس ویژه پرداخت در محل سی سی استفاده کنید و مقصد سفارش یکی از شهرهای تحت پوشش این سرویس باشد، به جای مبلغ 809.000 تومان، کافیست مبلغ 30.000 تومان به صورت اینترنتی پرداخت شود تا سفارش شما تایید، آماده و ارسال شود. پس از تحویل کالا در محل توسط نماینده سی سی مبلغ باقیمانده از سفارش یعنی مبلغ 779.000 به نماینده سی سی پرداخت خواهد شد.

نکاتی در رایطه با سرویس ویژه پرداخت در محل سی سی:

  • صنایع چرم سی سی تمام تلاش خود را در جهت ایجاد اطمینان و رضایت خاطر مشتریان سی سی انجام می دهد
  • سفارش دهنده‌هایی که از سرویس ویژه پرداخت در محل سی سی استفاده می کنند در صورت عدم مناسب بودن سایز یا مدل یا هر دلیل دیگری می توانند سفارش خود را در حضور نماینده مرجوع کنند. در این حالت سفارش دهنده ملزم به پرداخت هیچ هزینه دیگری به نماینده نخواهد بود.
  • مبلغ اضافه شده به سفارش با عنوان سرویس ویژه پرداخت در محل سی سی به عنوان قسمتی از هزینه های اجرای این سرویس است و در صورت موفقیت آمیز یا ناموفق بودن سرویس، غیر قابل بازگشت به سفارش دهنده است.
  • مبلغ پیش پرداخت سفارش، به دلیل جلوگیری از سواستفاده های احتمالی از این سرویس بوده و به عنوان ودیعه سفارش دهنده نزد سی سی است.  در صورت ناموفق بودن سفارش یا ارجاع کالا، سی سی در مورد ودیعه مختار بوده و حق تصمیم گیری به صلاحدید را برای خود محفوظ می داند.
  • نمایندگان سی سی به جز فاکتور چاپی مربوط به سفارش که از طریق پنل مشتریان برای سفارش دهنده نیز قابل مشاهده هست حق دریافت و تقاضای هیچ گونه وجه اضافی را ندارند.
  • تحویل سفارش فقط با ارایه کارت ملی یا گواهی شناسایی معتبر مربوط به سفارش دهنده انجام خواهد گرفت.
  • به دلیل اینکه سفارشات ابتدا به انبار شهرهای مورد نظر ارسال و سپس توزیع می شود، مدت زمان تحویل کالا دو تا چهار روز پس از ثبت سفارش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید