کفش دامادی

انواع مختلفی از کفش های مجلسی وجود دارد که هر کدام برای استفاده در مراسم  خاصی بهتر از سایر مدل ها هستند، هر چند انتخاب کفش مجلسی به سلیقه استفاده کننده و همچنین استایل او هم بستگی دارد.

کفش دامادی نوعی کفش مجلسی است که برای استفاده در مراسم ازدواج و عروسی یا سالگرد عروسی و عقد و موارد مشابه استفاده می شود و به دلیل درخواست علاقه‌مندان به مدل‌های دامادی، مجموعه مخصوص مدل های کفش دامادی در فروشگاه اینترنتی سی سی، ایجاد شد.

جشن ازدواج یا عقد یا سالگرد ازدواج، جزو اتفاقات خاص یک فرد به شمار می روند و ممکن است تا سالها شاید تمام عمر به عنوان یک روز خاص در ذهن باقی بماند. بنابراین خیلی از افراد سعی می کنند تا بهترین خاطره را برای این روزها ایجاد کنند.

تالارهای مختلف عروسی، انواع دسرها و نوشیدنی ها و تشریفات گوناگون، کارهایی است که برای خاطره انگیزتر کردن این مراسم انجام می شوند و البته انتخاب بهترین پوشش و لباس و ناگفته پیداست که انتخاب یک کفش مناسب، آخرین مرحله از انتخاب استایل مناسب است که نیاز به دقت فراوان دارد.

بدترین انتخابی که در مور کفش دامادی می توانید بکنید، این است که فکر کنید هر کفش مجلسی می تواند یک کفش دامادی باشد!

در صورتی که به دنبال یک کفش دامادی هستید باید به این نکته توجه داشته باشید که ست پوشش شما باید متفاوت از سایرین در مجلس باشد، در غیر این صورت شما هم فقط یکی از مهمانان حاضر در مهمانی هستید!

صنایع چرم سی سی با بیش از نیم قرن فعالیت در زمینه تولید انواع کفش مردانه، مدل های مجلسی و دامادی مختلفی تولید و ارایه می کند که به صورت دوخت اماده یا دوخت سفارشی قابل تهیه هستند. با توجه به درخواست بسیاری از مشتریان و علاقه‌مندان کفش های چرمی، برای دسترسی سریعتر به کفش های مردانه دامادی، مجموعه جدیدی برای این رده از کفش های چرمی مردانه، در فروشگاه اینترنتی کیف و کفش سی سی، اضافه شده است که با استفاده از این منو می توانید آخرین مدل های کفش دامادی را مشاهده و به سلیقه خود انتخاب کنید.

مشاهده مدل های کفش دامادی

 

دیدگاهتان را بنویسید